Voorbereiding Trans Mongolië express

Ineens stond het vast Jeanne en ik gaan mee met de Trans Mongolië Express.
Jeanne begon toevalligerwijs dat ze deze reis wel wilde maken en voordat we het wisten was de hij geboekt. In nagedachtenis aan mijn ouders (die deze reis ook hebben gemaakt) is het wel een bijzondere ervaring voor mij. Nooit gedacht dat dit nog langs zou komen.
I.p.v. een Bucketlist wordt mijn Ididitlist aangevuld.
En nu dan volop aan het voorbereiden en dat is zo leuk. Best wel veel om over te denken.
Verhalen lezen over Mongolië, Moskou, Irkoetsk, Ulaanbataar, de trein waarmee we gaan reizen, wat mee te nemen, wat niet.....te veel om zo op te noemen.
Eerst maar twee boeken gedownload van de online bieb.  Mongolië van Henk Kloosterhuis en Elma van Lier.




en Aleph van Paulo Coelho.

Nu mijn eerste blog is een feit. Hou jullie op de hoogte.

Reacties

  1. Heel veel succes met de voorbereidingen, dit wordt de reis van jullie leven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas kan mijn naam niet worden weergegeven, schijnt een of andere instelling te zijn die jullie nog moeten wijzigen las ik.

      Verwijderen

Een reactie posten